Fãcãtura unchiului Sam şi devierea intenţionatã a zborului MH17

Nu ştiu alţii cum sînt, vorba lui Creangã, dar eu cînd mã gîndesc la avionul doborît în Ucraina îmi vin în minte turnurile gemene, puse la pãmînt meşteşugit prin metoda imploziei, inspiratã de la japonezi, din timpul celui de-Al doilea Rãzboi Mondial. Autoritãţile americane au afirmat cã atacurile de la 11 septembrie 2001 au fost sãvîrşite de cãtre 19 terorişti Al Qaeda, care au deturnat patru avioane comerciale, dintre care douã au lovit W.T.C. din New York, unul ar fi izbit clãdirea Pentagonului (fãrã urme vizibile de dimensiunea unui avion), iar un altul s-a prãbuşit în Shanksville (Pennsylvania). Aşa ceva era imposibil de realizat pe cerul atît de bine pãzit al Americii. E la mintea cocoşului cã un stat care dispune de cea mai performantã tehnologie militarã, de sateliţi şi sisteme radar sofisticate, nu putea fi atacat atît de simplu şi masiv de cãtre terorişti, nici din aer, nici de pe uscat. Chiar aţi crezut cã ãia 19 indivizi au luat aşa avioanele alea de capul lor şi-au dat cu ele în turnurile gemene? Vã mai amintiţi de echipele de televiziune care erau deja pregãtite şi poziţionate pentru spectacol? Tot unchiul Sam l-a creat din nimic pe Osama bin Laden. Adicã nu prea a existat. Altfel nu l-ar fi alergat atîţia ani prin grotele de nisip fãrã sã-l prindã. Şi cînd l-a prins, poc, a declarat cã nu e voie sã arate fotografiile cu el mort, pentru cã „sînt groaznice” şi se sperie omenirea. Cum aţi putea crede într-un film prost regizat, la fel ca şi aselenizarea din 1969? Dacã ar fi existat un bin Laden mort, Obama ar fi fost obligat sã predea trupul neînsufleţit familiei pentru îngropãciune. Washington-ul prosteşte de multã vreme lumea întreagã! Avea nevoie de un motiv care sã incumbe sacrificii umane, pentru a declanşa rãzboiul din Irak, chipurile, ca sã elimine armele de distrugere în masã ale lui Saddam Hussein, care de fapt n-au existat, şi pentru a impune aşa-numita „Pax Americana”. La fel şi în Afganistan.
Certificatele de deces ale milioanelor de oameni ucişi în rãzboaie, semnate de Washington
Adicã, eu, Obama vã aduc cu mitraliere, roboţi militari şi rachete, ideologii golite de sens – pace, libertate, democraţie – iar voi îmi daţi în schimb controlul asupra resurselor şi economiilor voastre. Mai mult, vã trimitem pe cap bãncile, femeiul şi firmele cu capital american sã vã înroleze în sclavia financiarã. Zis şi fãcut.
Iatã de ce, avionul doborît în Ucraina îmi miroase a fãcãturã marca unchiul Sam. Cã doar are şi el interese în Ucraina şi nu, minore. Cum unchiul omenirii are probleme cu certificatul de naştere, dacã justiţia îşi va face treaba, iar popoarele atacate de americani nu vor dormi în papuci, va avea probleme cu certificatele de deces ale milioanelor de oameni ucişi în rãzboaie, pentru care a primit Nobel-ul pentru Pace! Ups! Şi cu Nobel-ul are probleme, fiind luat asemenea unui credit cu buletinul de la Goldman Sachs. Dacã i s-ar fi cerut certificatul de naştere nu ştiu pe unde îşi scotea cãmãşa.
O navã americanã de rãzboi a doborît un Airbus A300, aparţinînd companiei Iran Air
Pentru a fi mai bine înţeleasã, precizez cã nu sînt nici de partea ruşilor, deci nu fac parte din Coloana a cincea a lui Putin şi nici de partea americanilor. Eu nu respect decît adevãrul! Oare cum am îndrãznit sã mã iau de americani, cînd ei n-au greşit niciodatã? Nu li se poate pune în cîrcã nici inventarul cruntelor rãzboaie, „justificate” prin pretexte şirete, rãspîndite şi susţinute de mass-media aservitã. Zece rãzboaie, zece minciuni mediatice. Ei n-au invadat niciun stat fãrã motiv, n-au ucis, n-au jefuit, n-au minţit, n-au poftit resursele altor state, nu s-au amestecat în treburile lor interne, nu vor petrol, nici gaze. Cum sã dãm vina degeaba pe ei? Vinovaţi sînt doar cã au uitat sã-şi cearã scuze, cînd la 3 iulie 1988, nava americanã de rãzboi USS Vincennes a doborît cu o rachetã, deasupra Golfului Persic, un Airbus A300 aparţinînd companiei Iran Air, care decolase din Bandar Abbas cu destinaţia Dubai, ucigînd 290 de pasageri, dintre care 66 de copii. Americanii au susţinut în mod absurd cã au confundat Airbus-ul A300 cu un avion de rãzboi F-14, afirmînd cã li s-a pãrut cã era în coborîre, pe cînd acesta abia decolase. Echipajul navei de rãzboi USS Vincennes, care a doborît avionul Airbus A300, a primit medalii şi distincţii „pentru curaj şi servicii extraordinare”. Adicã pentru uciderea a 290 de oameni.
Obama se face cã nu ştie nimic despre doborîrea avionului
Vedem din toate lecţiile cum oficialii americanii sînt fiinţe extrem de nobile, şi tot din nobile interese merg peste mãri şi ţãri şi împart libertate, rachete, scuturi antirachetã, seamãnã rãzboi şi vor culege furtunã. Dacã îşi permit sã tragã Rusia de urechi, mînioşi cã nu mai pot implementa la maxim „dolarocraţia” în Ucraina, trebuie sã-i înţelegem. E mare pãcat de civilii care mor nevinovaţi. În concluzie, Obama se face cã nu ştie nimic despre doborîrea avionului şi cere o anchetã, iar eu mã întreb cu ce se ocupã forţele navale americane, fregata lansatoare de rachete U.S.S. Taylor împreunã cu nava de comandã Mount Whitney din Marea Neagrã, cicã aduse special pentru „a menţine pacea şi stabilitatea în regiune”?
Prezenţa acestora inflameazã tensiunile în regiune şi constituie o manifestare de sfidare la adresa Rusiei. Nu m-aş grãbi, precum alţi colegi, sã afirm cã acesta ar fi începutul unui rãzboi mondial, cu toate cã planeta clocoteşte în punctele esenţiale, avînd în vedere şi tulburãrile din Fâşia Gaza, unde Israelul a demarat o ofensivã terestrã de proporţii. Mai este cale pînã la un rãzboi mondial. Deocamdatã sã ne pregãtim de o resetare financiarã globalã, de parastasul dolarului şi de botezul unei alte monede.
Avionul a fost deviat intenţionat deasupra zonei de conflict
În cele douã afaceri regizate, Malaysia Airlines a pierdut, în doar saşe luni, douã avioane intercontinentale cu 536 de oameni la bord, primul dispãrînd ingenios şi planificat deasupra Oceanului Indian, iar analiştii anticipeazã falimentul companiei. De ce avionul n-a ocolit Ucraina? Pentru cã a fost deviat intenţionat. Cît priveşte interceptarea telefonicã datã publicitãţii, în care rebeli pro-ruşi discutã cu agenţi ruşi de informaţii şi recunosc cã au doborît un avion comercial, s-a demonstrat deja cã este fabricatã. Presupusa înregistrare a fost realizatã anticipat în 16 iulie şi a fost postatã pe YouTube în prima parte a zilei de 18 iulie. Un spaniol angajat la controlul de trafic aerian din Kiev avertiza pe contul sãu de Twitter, înainte de tragedie, despre devierea intenţionatã a zborului MH17 deasupra zonei de conflict. Contul sãu Twitter, cu peste 10000 de postãri, a fost şters imediat. Şi conturile se-mpuşcã. De ce nu?
Maria Diana Popescu, Agero www.agero-stuttgart.de

Tags: